Маркетинг.
Підручник / В.Руделіус О.М.Азарян Н.О.Бабенко та ін. Ред.-упор.
О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова. - 3-тє вид. - К: Навчально-методичний
центр "Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні",
3008.-648 с.
Українське видання популярного американського підручника, який витримав
9 (!) видань в США, Канаді, перекладено польською, російською.
італійською, французькою, китайською, португальською.
теоретичні засади маркетингу супроводжуються численними маркетинговими
прикладами діяльності українських та міжнародних компаній, які діють
на території України.
У підручнику до кожної теми додані ситуативні завдання та тести. Перед
кожним розділом виокремленні знання та вміння, які студент має надбати
під час вивчення теми.